είμαστε ο ένας φτιαγμένος για τον άλλον, πάρ’το χαμπάρι

Με θέλεις αφέντη σου, σε θέλω σκλάβα μου…

Πριν να σε γνωρίσω ήξερα τις επιθυμίες σου και ήξερες τις δικές μου. Ελπίζαμε να συναντηθούμε τυχαία, κάπου, κάποτε, να γίνουμε εραστές. Κάθε έρωτας πριν με γνωρίσεις ήταν ανεπαρκής και πριν κυριαρχήσω πάνω σου καύλωνα μόνο οργανικά. Σε θέλω δουλική και με θέλεις να κυριαρχώ πάνω σου. Το ξέρεις και το ξέρω, με ξέρεις και σε ξέρω!
Ερεθίζεσαι όταν σε εξευτελίζω και το λαχταράς όπως εγώ λαχταράω να σε βλέπω να καυλώνεις από τους εξευτελισμούς που σε υποβάλω.
Με κάθε ευκαιρία θέλω να πέφτεις στα τέσσερα έτοιμη να σε μεταχειριστώ. Και συ θέλεις να αρπάξω την ευκαιρία και να σε οδηγήσω στα όριά σου.
Θέλεις να μου ανήκεις και να σε μεταχειρίζομαι, θέλω να με υπηρετείς και να σε εκμεταλλεύομαι. Είσαι το βίτσιο μου και είμαι το δικό σου.

Σε κατέχω. Θα σε χρησιμοποιήσω όπως επιθυμώ, για δικό μου όφελος και θα εκμεταλλευτώ όσο μπορώ περισσότερο το ότι είσαι σκλάβα και αυτό επιθυμείς…

γουστάρεις καριόλα, να σε κάνω έπιπλο και να ακουμπάω τα πόδια μου πάνω σου, έτσι για να σε ξεφτιλίζω όσο μπορώ περισσότερο, το θέλεις

να σε τσιμπουκώνω όσο πιο βαθιά πάει και να με γλύφεις πειθήνια όπου σου πω, και το κώλο μου γλύφεις και τα πόδια μου αν στο ζητήσω, τόσο βρωμιάρα είσαι … και με κάθε ευκαιρία να καταπίνεις και τα χύσια μου, γιατί αυτό επιθυμείς, να με ικανοποιήσεις, χέστηκα για την δική σου ικανοποίηση, είσαι μια δούλα από επιλογή κι ανάγκη, δεν έχει σημασία τι επιθυμείς, δεν έχεις δικαίωμα, μόνο υποχρέωση να καυλώσεις από την καύλα μου …

θα σε χτυπάω όταν θέλω και όπου θέλω, το μονοπάτι που διάλεξε η επιθυμία σου είναι η υποταγή, αν θέλεις να βρεις ηδονή θα μείνεις γονατιστή και θα υπακούς …

Ναι θέλω να είμαι σκληρός μαζί σου γιατί νιώθω με όλες μου τις αισθήσεις κυριολεκτικά την καύλα σου όταν το κάνω, είμαστε 2 κομμάτια του παζλ που ταιριάζουν εγώ επιθυμώ την υποτακτική σου φύση και συ παραδίνεσαι στην αυταρχική μου παρόρμηση

είμαστε ο ένας φτιαγμένος για τον άλλον, πάρ’το χαμπάρι 😉 

Ετικέτες: , , ,

4 Σχόλια to “είμαστε ο ένας φτιαγμένος για τον άλλον, πάρ’το χαμπάρι”

  1. kikiki Says:

    Ειμαι στη διάθεσή σου αν θελεις…

  2. heresy1969 Says:

    στείλε mail στο heresy_jo1969@yahoo.gr

  3. Τινα Says:

    Να εισαι καλα που με κανεις επιπλο!! Ειδικα εκει παλαβωσα,ευτυχως που υπαρχετε κ εσεις ακομα,μας εχουν τρελανει στις αμερικανιες πια. . .

  4. Τινα Says:

    Ευτυχως που εχουν μεινει καποιοι σαν εσενα! Εχουμε πηξει να ακουμε για γυναικες αφεντρες και χαζομαρες. . . Κ παλι μπραβο σου.

Σχολιάστε

